Prodajni proces sastoji se od nekoliko faza, a jedna je i vođenje prodajnog razgovora. Bilo da prodajni razgovor vodite uživo, telefonski, mailom ili putem društvenih mreža, dobra komunikacija s potencijalnim kupcem ili klijentom u velikoj mjeri utječe na uspješnost poslovanja.
Kako bi pomogli zainteresiranim polaznicima u pripremi i vođenju uspješnih prodajnih razgovora, Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o. zajedno s Centrom svjesnog poslovanja – Metanoia, organizira radionicu:
KAKO VODITI PRODAJNI RAZGOVOR I PREGOVARATI O CIJENI
koja će se održati u dva termina: 16. i 17. studenoga 2022. godine, od 11 do 15 sati,
u prostorijama Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/B Čakovec.
Cilj radionice je polaznike naučiti o strukturi pregovaračkog procesa, temeljnim kategorijama prodajnog razgovora te kako osigurati najbolje cijene za vlastite proizvode.
Teme radionice su sljedeće:
SADRŽAJ RADIONICE:
Kako voditi prodajni razgovor
· kako započeti, kako i na koji način uključiti klijenta? · kojim pitanjima poticati i voditi razgovor da biste zaključili prodaju? |
Prezentiranje proizvoda ili usluge
Na što se fokusirati: · Jesu li i koliko klijentu važne karakteristike proizvoda ili usluge koje nudite ili ga zanimaju pozitivni učinci, vrijednost koristi koje dobiva korištenjem proizvoda i usluga? |
Što je klijent uistinu voljan platiti?
· Koji problem kupovinom vašeg proizvoda ili usluge kupca rješava? · Koju vrijednost klijent dobiva korištenjem? |
Što kad je cijena kamen spoticanja?
· Je li cijena uistinu ključni faktor za zaključivanje prodaje? · Kako se nositi sa prigovorom vezanim uz cijenu: Preskupi ste… Cijena nam odgovara… Imamo bolju ponudu… · Kako pregovarati oko cijene i kako postaviti cjenovne pragove? |
PREDAVAČICA
Snježana Kupres, ing. zračnog prometa, konzultant, NLP trener & Sales Expert trener s 28 godina iskustva u prodaji i razvoju poslovanja u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama: Malaysia Airlines, Tal Aviation Group Izrael – EL Al, China Airlines, Quantas, Ethiopian Airlines i Cathay Pacific.
Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od tada se kontinuirano usavršava u području prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, neurolingvističkog programiranja, coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. godine stječe licencu certificiranog trenera neurolinguističkog programiranja. 2016. godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu – savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja.
Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje s brojnim poduzećima u Hrvatskoj i inozemstvu. Radionice vodi na engleskom i hrvatskom jeziku.
Cijena radionice iznosi 1.250,00 KN, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispunjavanjem prijavnog obrasca koji se nalazi na podnožju najave. Broj sudionika je ograničen na 12 osoba. Prijave se primaju zaključno s 15. studenog 2022. g.
Plaćanje se vrši avansno prije početka radionice. Polaznici na radionicu moraju donijeti potvrdu o izvršenom plaćanju ili je prethodno poslati na e-mail: info@ticm.hr.
Podaci za plaćanje:
Tehnološko-inovacijski centar Međimurje d.o.o.
Bana Josipa Jelačića 22b, Čakovec
IBAN HR3523400091116043187 kod PBZ d.d.
Iznos: 1250,00 kn
Opis plaćanja: TICM radionica
Napomena: Račun se izdaje na osobu/poduzeće koje je izvršilo uplatu kotizacije. Za sva pitanja molimo obratiti se na info@ticm.hr.